Panduro

är ungefär för mej som Clas Ohlsson och Jula för Andreas, älskar att sitta och drömma om allt pyssligt och fint, fick hem min senaste beställning i fredags, massa roligt, synd det är ganska bra priser.. Nån som vet var man kan köpa t.ex. stämpeldynor lite billigare??
 Har en passion för plåtburkar av alla möjliga slag, köpte dessa:


De tyckte jag var fina!! Ska ha kakor i dem har jag tänkt, men oftast kommer de nog stå och pryda mina gardinhyllor!



Så nu har jag i alla fall en massa pyssel att roa mej med dessa veckor, snart dags att börja med kalendern till barnen oxå, de är nästan de bästa klapparna jag fixar, tror ja fick paketkalender av mamma till jag var 20 nästan, å jag skulle gärna ha en nu oxå :) Men de har inte riktigt gått fram hos min käre sambo än...

Gillar oftast att se kalendern på tvn oxå, än om de aldrig blir som förr när jag var liten... årets återstår att se vad den går för. Det är alltid mysigt att sitta med barnen och kolla!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja panduro har ju hur mycke roligt som helst. Vi kommer slänga iväg en dunder beställning på jul pyssel framöver. Måste hitta nå lätta saker att göra åt Melvin oxå. Mitt hjärta smälter varje gång jag får se Alfred. En riktigt guld klimp är han. Gla skit alltså :)

2008-10-27 @ 12:59:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

Snygga burkar! Du ser ut att skaffa dig pyssel för en lång tid framöver... Hoppas de visar vad du gör för fint! :-)

2008-10-27 @ 14:23:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha vet du vart de har billigare stämpeldynor - på clas ohlssons.. haha!

2008-10-28 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0