Lurad

usch, hur ska jag ordna mej ett nytt jobb i dessa dåliga tider?? Är det någon som har ett så finns jag tillgänglig om ca ett år!! Vad som helst som inte är inom vården i Dorotea!
Har nyss kommit hem från mötet, som tur var så var lilleman väldigt pratglad vilket ledde till att jag missade minst halva mötet, för det var precis som man kunnat vänta sig, inget nytt utan bara "Vi kommer lägga ner Kvarnbäcken" NÄHÄ!? De menar ni inte, vi har ju bara vetat det sedan flera år tillbaka. Blir så arg på mej själv som ödslar tid till detta, en halv dag å på grund av detta var ja tvungen att köra ut mitt besök oxå. USCH va dumt!!
Nej, nytt jobb står högst på önskelistan just nu! Eller föresten så har ja säkert inte ens kvar det, blir förmodligen varsel än fast de inte vågar säga sånt än.. å det vore kanske det bästa, så att jag tar mej i kragen och verkligen gör något som jag vill!!!

Nog med gnäll, mamma sa igår att jag hade blivit så positiv på sistone, och det vill jag ju fortsätta att vara... en liten svacka just nu.

Nu kallar min skatt!
Trevlig kväll, de ska jag ha med V's gympa!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Nina

Fy oxå, lät ju inte alltför kul att bli utan jobb. Du får starta eget eller kanske plugga till nått. Har ju gett mig in i blogg världen jag med idag. Men de tar väl ett tag innan man kommit in i det hela. Är totalt värdelös på allt va datorer är. Haha.

2008-10-21 @ 18:23:05
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0