En härlig vinterpromenad

Har jag precis kommit hem ifrån, det var verkligen vackert och väldigt skönt ute idag, men nu börjar det bli blött och slaskigt istället... Solen skiner och värmer faktiskt lite, skulle vilja gå ut i skogen med varm choklad och ostsmörgåsar, sitta och titta ut över en tjärn eller en älv, bara drömma mej bort... Men jag orkar nog inte ta mej ut idag, får se, Alfred sover så fruktansvärt dåligt på nätterna, känns som att vi är vakna hela natten! Pratar och är lite missnöjd, det blir inte bättre av att ligga hos oss i sängen heller, han är inte speciellt hungrig heller... Önskar mej en enda natt med bara en matning, skulle va underbart! Får ta å se om min kära sambo kanske kan ge mej en sådan, snart!?

Jag har hunnit slipa och måla de sista bräderna till Melvins fönster, sen är det bara foder eller som vi vanliga kallar de, lister, så det finns hopp om vackra fönster till jul! :)

Nu ska jag lägga mej och sova lunch medan drängen fortfarande sussar... fast de låter som han redan vaknat.

  

Kommentarer
Postat av: Therese

Det bästa är att ringa och fråga IP, för kostnad beror på antal dörrar, hur skadade/repade de är sedan tidigare samt hur mycket göra han har för tillfället :-) Men jag tycker det var humant, för skulle man gjort det själv hade det tagit tid... och tid är ju som bekant pengar! ;-)

2008-10-28 @ 12:16:22
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0