Den sista måndagen denna månad

OJ va det går fort, är rädd att de har rätt de som säger att det går fortare på slutet av mammaledigheten, var lite rädd att jag skulle bli less att gå hemma när de är gråhöst ute, men har knappt hunnit med att märka att sommaren är slut... Var ska detta sluta!? *Poff* och så blev det september 2009...

Lite om utvecklingen:

Alfred utvecklas hela tiden, men de är inte sånna stora saker som att t.ex. krypa eller sitta själv än, han håller på med händerna hela tiden, tar saker, t.ex. nappen stoppar han in och tar ur munnen hela tiden, vrider och vänder på den, han studerar fötter också. Smakar på allt, så nu gäller det att ha välstädat. Tar sig fram över golven gör han fort, han rullar fram. Han har börjat smaka mat, potatis som inte alls är nån höjdare, men däremot morötter gillar han bättre!
Det är nog inte långt kvar innan han sitter skulle jag tro (jag som inte har den minsta koll på hur de utvecklas) för han är väldigt stadig när han sitter med stöd! Trycker upp rumpan gör han också så han nästan står på knäna.



Idag har jag lyckats få oss att somna om och sova ända till kl 7, jag känner mej verkligen utvilad. Har inga direkta planer för dagen, ev blir det lite målning om drängen tänker vila nått, N kommer och hämtar Melvin, så då blir det tomt!
Vår soffstädare kom inte igår han hann inte, så det blir i eftermiddag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0