Umeå

Vi, jag och Alfred åkte med mamma till Umeå för att hälsa på min bror och kolla lite i affärerna efter de få julklappar jag ska köpa iår. Vi åkte i måndags och kom tillbaka igårkväll. En mycket trevlig tripp :) trots förkylningar... Det är så skönt att inte behöva åka bara över dagen och stressa som en galning runt på allt man vill, utan ta nåra butiker per dag, komma "hem" till brorsans lägenhet, kunna laga riktig mat, softa hela kvällen osv.
Det har varit en riktig lyxresa för min del, mamma har passat Alfred massor och brorsan har servat på andra sätt, lagat mat, diskat osv. Bjudit på gofika och väldigt bra filmer bl.a. Mamma Mia, vilken underbar film, givetvis var musikalen bättre, men jag fick en härlig känsla av den :)


Jag fick tag på några klappar, resten ska jag beställa på nätet, väldigt smidigt det tycker jag! Hittade lite fina och bra kläder till Alfred som snart växt ur även denna garderob... Storhandlade även på apoteket allt som kan tänkas behövas ;)

Alfred fick superfina kläder av mormor oxå, han får väl visa nån festlig dag!!
Fyndade såklart även blöjor (36kr/paket billigare!!) å andra bebisgrejer. Blev inspirerad av Lurans mamma angående adventsljusstake, får se hur det blir :) Clas Ohlson har mycket roligt och bra

Mycket shoppande men ännu mer mys med världens bästa mamma och bror blev det!

Borta bra men hemma bäst, fast just idag skulle ja nog hellre ha stannat, massor med städning och tvätt och disk och sånt har jag bokat hela eftermiddagen för.. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Lät som ett par riktigt mysiga och avkopplande dagar :-)

2008-11-13 @ 14:37:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0