Snön vräker ner

Idag är det alldeles vitt i luften, det riktigt kräksnöar. Jag som hade tänkt promenera till Lajksjön avstår från detta, främst för att det är farligt, men så blev jag lite lat oxå :)


Vi har tagit en lugn och mysig morgon, fikat länge och nu sitter jag och Amanda och pysslar. Jag håller på med min te-låda och piga gör en julklapp till sin mor. Tycker verkligen om att pyssla, det känns lyxigt att ha tid med det ibland!

Andreas har farit iväg till Lajksjön för takläggning, underbart väder för det! Eller inte... Men det blir ju inte bättre framöver heller så det är nog bara att bita ihop.
Alfred är lite missnöjd med mammas felriktade uppmärksamhet, så jag får väl göra något åt detta.

Snart ska vi åka och bada med Lavsjön och middag skulle serveras hos lilla mamma, tackar och bugar för det!

Ha en härlig lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0