Lister

Ikväll har jag satt upp julgardinerna och stjärnorna på de stora barnens rum, Melvin har vart jätteduktig och städat sitt rum oxå. Så när jag var på väg att börja i vardagsrummet kom min älskling på att NU ska det sättas upp lister... Jättebra!! Blir kanonsnyggt, men de tar sin tid! Så adventsfint får vi nog inte förrän om vi har tur, 2:a advent...
Men listerna är viktigare, eller? Jo det är dom!

Annars har dagen varit bra, jag har gjort en god gärning :) Och sedan fått supergoa paltar av svärmor och hennes mor. Så nu ska jag koka oss en tekopp innan det blir sängen.

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej plommongurkan!

Länge sedan sist jag uppdaterade mig på din sida (eller i verkligheten :,( buhu...) Hoppas ni har det bra! Här äre fullspurt både privat och på skolan. Hoppas på hinna hälsa på er innan jul iaf! Sen tänkte jag att jag skulle hjälpa dig göra en fin sida här... dessa bloggmallar suger ju hårt! ;)

Puss på dig (er)

2008-11-23 @ 22:06:19
Postat av: Therese

Hi, hi, så typiskt! Fast det måste vara skönt att listerna kommer upp. När man bor i hus tycker jag alltid det är saker som ska göras... Jag har insett att jag inte hinner/orkar måla halltaket nu innan jul iaf. Man skulle ha haft grannens energi, Camilla tittade hur min trapp vart, åkte å köpte färg å vips så var även deras trapp målad! Själv drog jag på det ett par tre månader... :-) Hoppas ni får en fin dag!

2008-11-24 @ 08:01:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh det vore väldigt tacksamt om du ville hjälpa mej Jenny!! Är helt okunnig inom området dator! Åh superroligt vore det med besök!!! Fast nu till helgen går det inte men alla andra dagar går bra sen :) Saknar dej!

puss

2008-11-24 @ 10:26:32
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa! men det kanske inte går så fort med "bloggfint" - det är ju så förbannat mycket att göra just nu... blä! Jag saknar er jättemycket också!! Jag hoppas på att kunna hälsa på er lucia helgen kanske?! För nästa helg jag ska hem är den 5-6dec men då ska jag till fjälls på kalas på lördag och man vet ju aldrig när man är hemma på söndag. :P

2008-11-24 @ 12:22:08
Postat av: Marianne

Du får fixa min blogg precis när du har lust och tid, ja lucia skulle passa utmärkt! På söndag är det lucia i lavsjön, men skulle du va här då får du följa på det. :) Lördagkväll har A firmafest men jag och alla barn är hemma!

Va rädd om dej!!

2008-11-24 @ 14:50:47
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Ida

Du måste ju visa hur det blev med barnens julfönster!!

2008-11-24 @ 19:26:54
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0