Hemlisen

Ikväll bär det iväg på äventyr.
Vi ska nämligen överraska min älskade mamma som fyller 50år i januari, vi kan dock inte vänta så vi tar det redan idag. Hon ligger och sover, förhoppningsvis ovetande och kl 14 ska vi väcka henne, så hon får packa sin väska. Jag ska laga mat och sedan när vi ätit ska vi åka iväg till
Göteborg för en massa trevliga händelser.
Det blir nattåg ner.
Vi ska bo på hotell Riverton.
Mer får ni veta när jag kommer hem igen.

Nu hoppas jag verkligen att hon inte anat något, eftersom det är massor med människor inblandade och det är så lätt att avslöja sig på något sätt... Men vi lyckades ju med pappa som är den mest misstänksamma och anande person jag känner, han luskar oftast ut allt.
Det ska bli väldigt roligt i alla fall. Men nu måste jag packa väskan och fixa allt!

Ha en jättemysig helg och första advent!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så mysigt det låter!!

Hoppas ni får en underbar helg!

Ser fram emot att höra om allt sen :)

Hälsa lilla mamma!

Kram

2008-11-27 @ 20:02:10
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Marianne! Du har fått en award av mig.

2008-11-29 @ 11:12:40
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan!



Hittade dig bland alla bloggar och tittar in och säger hej. Hoppas att ni har det bra och att resan till Göteborg blev lyckad och trevlig.



Kram kram

2008-12-01 @ 18:38:40
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: Jenny

hello!



Wippie va kul! Hoppas allt går enligt planerna!

Kramar

2008-12-03 @ 08:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0