Helt fantastiskt!!

Nu svävar jag på moln, denna natt har jag inte ens kunnat drömma om, drängen sov heela natten lång, vaknade 6.30 för att äta första ggn och nu sover han igen! Känner mej hur pigg som helst!!!
Det blir säkert en toppendag detta!

Gubben däremot hade sällskap till efter 3, och är på det tokförkyld, så han har lite sämre förytsättningar för en bra
dag... :P men det mesta är självförvållat! Det värsta är att han ska passa drängen medan jag ska ut på äventyr halva dagen, hoppas det går bra... Sitter och pumpar ut käk så han överlever...

Mitt i dagen styr vi kosan upp mot fjällen, det ska bli härligt att komma upp, hoppas på lite snö, här har det pudrat lite inatt. Nej nu ska jag fixa mej lite frukost, köpte det nya brödet, frisk & Fröig igår, de var gott!! Köpte även Pepparkaksfil, har alla år tänkt smaka denna, men det har aldrig blivit av så nu ska jag! Men inte på morgonen, då måste jag ha gröt för att stå mej halva dagen!!

Ha en fin dag mina vänner!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad skönt för dig!! :)

Hoppas det håller i sig...

Kram

2008-11-09 @ 15:00:34
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Nina

Ta väl hand om min lilla älskling nu. Fast ja vet ju att han har de bra hos er. Men ack så tungsamt de är. Kommer troligtvis å kollar på han ikväll då han spelar innebandy. Hoppas att Andreas inte smittar ner er alla nu med sin förkylning. Vore ju trist de. Ha en bra dag :)

2008-11-10 @ 10:59:13
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0