En promenad

har jag och hundarna tagit oss nu när gubben kom hem, jättehärligt var det ute, jag blir väldigt rastlös av att vara inne en hel dag så det är SÅ tur att vi är två om barnen! :)
Gick runt elljusspåret och båda hundarna fick vara lösa (det brukar inte fungera med Baloo som bara försvinner och ränner runt halva byn) och det gick bra! Ingen försvann utan höll kontakten mellan turerna in i skogen, jag är så glad och nöjd med odjuret! :) Kero är precis som jag vill ha en hund, för trött för att dra ifrån mej, han befinner sig max 200 meter bort... Jag ska nog inte ha en jakthund, det är tydligt det!
Men Baloo är och förblir det, bara han slutar med alla ofog så kommer vi nog bättre överens igen!

I all hast att få komma ut glömde jag kameran så ni får vara utan bilder i detta inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0