Dagen idag

har varit helt underbar!! Jag har varit glad och orkat med min älskade lilla dräng. Han har iof sovit väldigt mycket, måste ju ha endel att ta igen han oxå tycker jag.
Vi har inte gjort så mycket, tagit en lugn och skön promenad, farfar hälsade på så vi surrade lite över en tekopp.

Har varit på helgshandling, yrat runt i tre olika affärer för att hitta allt jag ville ha. Alfred följde snällt med :) inte en enda klagan trots att han inte ätit på över 6 timmar!

Gjorde lat-lyxmiddag: Potatissallad och rostbiff med grönsallad till. Super gott!!

Nu sitter ska vi strax slänga drängen i badet och sedan behöver nog mamma en dusch oxå, innan vi ska sköta om våran förkylda pappa och kolla in tvns utbud för kvällen!

Ha en toppenkväll!



Bästisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0