Äntligen!!

Idag hoppas vi, hoppas hoppas och håller alla tummar vi kan! Vi får nog snart veta hur det gått, om operationen lyckats. Efter massor av väntan så fick svärfar äntligen åka ner till Göteborg för att få en ny njure. Det är verkligen fantastiskt vilken sjukvård vi har i detta land, visst finns det massor som ska göras bättre, såklart. Men när man ser hur det fungerar när det verkligen gäller då inser jag vilken himla tur jag och alla vi andra i detta land har att vi bor just här!!

Men som sagt, än vet vi ingenting mer än att de började operera tidigt i morse.

En viktig sak att ta ställning till är om Du skulle kunna tänka Dej att rädda andra människor när Du inte behöver Dina organ längre. Jag vill om det går och jag vet vilken stor skillnad jag kan göra!
Gå in på Livsviktigt.se och läs mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0