Utmanad av Nina

Tre saker jag inte kan vara utan: Min familj och mina vänner, de är fler än 3 :)

Tre saker jag ångrar: Nej, jag kommer inte på något... allt jag gjort har lett till hur jag är och har det idag och jag är helnöjd med mej själv och mitt liv idag!

Tre saker som gör mig glad: Min familj, vännerna och min andra familj (mamma, pappa osv)

Tre saker som gör mig arg: Det mesta runt jobbet (alla som bestämmer över huvudet på oss och tror de vet hur det ska vara) inte personalen eller våra kära boende, elaka människor och sommarens otäcka flygfän 

Tre människor jag beundrar: Mamma, pappa och en massa andra

Tre saker jag skulle vilja göra: Köpa en kajak, vandra i Sarek och gå på Liseberg med familjen. Hälsa på mina vänner överallt runt om i detta för långa land.

Tre maträtter eller ingridienser jag gillar i köket: Älgkött, fjällfisk och potatis

Tre Tv program jag ser:  Nyhetsmorgon (speciellt Fråga Louise), och sedan vet jag inte, brukar nästan aldrig se på tvn

Tre saker jag har med mig i livet:  Minnen, erfarenheter och Andreas hade jag tänkt :)

Tre saker på önskelistan: Hälsa Lycka och Ekonomisk trygghet för alla runt om mej

Tre bloggar jag utmanar: Ida Suss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0