Sjukdag

Usch en sådan natt, har jag klagat förut så har jag bara varit gnällig, inatt har vi nämligen inte sovit alls, drängen har gråtit och gråtit, ont i halsen tror jag, toksnorig och feber, stackars stackars lilla vännen!!

Hela dagen har vi gått i ett töcken, sovit mycket har han gjort min prins. Inte så mycket feber, runt 38 bara men jättemycket snor å slem! Hoppas detta går över fort!
Mår inte toppen själv heller, så det gör det hela lite jobbigare... Men tur jag kan gnälla lite här och få lite sympatier så mår jag så mycket bättre sedan!!

Gubben håller på och snickrar för fullt, ska ta å lura ner han i soffan så vi får sällskap snart!



Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stackars er!!!

2008-12-04 @ 21:51:55
Postat av: Nina

Fy oxå, stackars liten! Jag hoppas verkligen att han blir frisk snart. De är ju så synd om dom små när dom är sjuka. Men såg att de fanns nässpray för små barn nu. Hoppas denna natt varit bättre för er iaf, å att inte du oxå blir sjuk!

2008-12-05 @ 07:21:56
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Erika

Usch, hoppas ni kryar på er fort! Här har lill-Edvin magsjukan! :(

2008-12-05 @ 10:08:01
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Susanne

Krya på er nu alla stora & små, det är så tråkigt att ni är sjuka!!

Drick lite blåbärssoppa!!



Ta hand om er, Kram

2008-12-05 @ 19:23:59
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0