Mitt i veckan



tiden bara rusar iväg! Jag har inte lyckats få någon riktig julstämning, trodde den skulle infinna sig iår när jag har så mycket tid till att bara vara, men icket, kanske kommer imorgon när Melvin och alla andra barn ska sjunga för oss! Hoppas! Det är även Lucia i kyrkan på fredagmorgon och i Lavsjön på söndag. Kanske kommer mej upp och ser lucia på tvn oxå på lördagmorgon, nu när jag har världens finaste väckarklocka :)


Måste bara tipsa om brödet, det var supergott! Mycket att tugga, som jag gillar!

Igår bakade jag Dumlekakor till oss och Bruna bröd till min mormor. Vi var på Föräldraträff, jättemysig grupp med hur goa bebisar som helst!! Alla så snälla och lugna! Åh gofika fick vi oxå :)
Jag testlagade Mammas fiskgratäng i Icas kokbok, den blev en succe, Amanda var överförtjust, jag och Andreas oxå. Melvin gillar ju ingen mat, men han åt upp allt i alla fall.
Frostade båda frysarna, perfekt när det är så vrålkallt ute så man inte behöver stressa!

Idag ska vi besöka doktor Ullen, får se om de blir någon spruta nu när drängen varit så förkyld, men de kan nog doktorn avgöra. Vi måste på en shoppingrunda för de sista paketet till barnas kalendern oxå. Hälsa på mamma och pappa ska vi göra ikväll, om de är hemma förståss.

Men nu tror jag bestämt att vi måste ta oss en lur :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Han är så himla fin Marianne!!! :)

2008-12-10 @ 12:49:54
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0