Lata dagar

Det har vi verkligen nu, gör ingen nytta alls, bara myser och äter och sparkar. Igår tog vi en sparktur till Lajksjön och hälsade på min morbror, sedan tillbaka, det går hur lätt som helst att sparka nu! Jätteskönt! Alfred älskar sparklådan, han sover så gott!
Han ska för övrigt få sin sista penicillindos nu på morgonen och sedan är han fri, hoppas bara öronen blivit bra! Men det verkar så, han är inte ens snorig längre. Sover som en stock på nätterna oxå, vi försökte ju att vänja bort nattmaten, men de var mitt i alla sjukdomar så jag tänkte att detta får vi nog göra om, MEN, det verkar ha gått bra i alla fall. Han äter även en portion gröt varje kväll nu, ibland går allt ner och ibland hälften, men de fungerar och ingen är lyckligare än jag :)

Så nu är det bara jag som ska bli pigg, sedan är allt frid och fröjd i huset! Är lika trött när jag vaknar som när jag lägger mej, men det är väl många timmar att ta igen kan ja tänka.

Idag fyller kusin E år, så vi ska (sparka) dit och gratta henne! Sedan har vi nog inga andra planer för dagen. Bestämde igår att vi måste få något gjort, så eventuellt blir det lite källarjobb, blir lite understimulerad av att vara lat ;)

Nu är lilleman vaken! Ha en toppendag alla!!  

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja vi har det såå himla bra häruppe. Barnen leker för fullt. Dom åker skidor, snowboard och skoter! Imorron ska dom få bada badtunna oxå. Va trist att Alfred blivit sjuk igen =( Det är då typiskt det! Hoppas ni oxå får ett bra slut på detta år! Å jag & Melvin önskar er ett Gott Nytt År

2008-12-29 @ 21:16:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0