God morgon!

Mycket behagligare temperatur idag, bara -9. Jätteskönt ute!

Igår hos dotorn hade drängen gått ner lite i vikt, men annars var allt bra, så skönt att höra! Inatt har han inte rosslat lika mycket heller så jag hoppas att förkylningen håller på att ge sig nu!
Jag känner mej oxå bättre så nu får vi hoppas på en frisk jul och nyår!

Jag sydde fler gardiner till husvagnen igår, mamma passade lilleman, det är himla tidsödande, och alldeles för många fönster i en husvagn :) Jag glömde helt bort tiden, men hann precis hem till godnattkramen innan de andra barna gick och lade sig.


Idag började dagen med en arg Melvin, fick inte ens en kram när han gick... Det var inget allvarligare än att jag var tvungen att skynda på han så att han skulle hinna med bussen men arg som ett bi blev han. Får smöra med pannkaka till middag så ordnar det sig säkert...

Idag ska jag baka bullar åt min mormor och kanske om jag tillåts ska jag göra färdigt Myrstackarna oxå, men mest blir det mys och lek, precis som alla dagar!
Ikväll ska vi på Luciaföreställning i Dorotea, Melvin ska sjunga för oss, och alla andra duktiga barn, alltid lika mysigt! :)

Så, nu vet ni vad jag hittar på idag, hoppas Ni oxå får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så mycket :-) Vi lär ju ses ikväll.

2008-12-11 @ 09:12:42
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0