Feberfri

Japp, så var det inget fel på drängen längre, det går verkligen upp och ner, så jag tror inte jag ska ropa hej för ett friskt nyårsfirande än... Men hoppas!
Vi firar hemma i Lavsjön iår, det känns skönt att slippa dra Alfred nån annanstans när han är lite krasslig och det lär ju bli sent så de är bra att kunna lägga han hemma i sin säng!
Vi ska äta massa gott och umgås, ganska lugnt och stillsamt kan jag tro, massa bebisprat antar jag :)

Hur firar ni nyår?

Har varit ute en sväng med vagnen idag, jättehärligt väder, bara några minus och vindstilla. Så Alfred sover som en stock, som han bara gör när han somnat under en promenad :) Sitter och väntar på att Andreas ska bli färdig med skotern så vi kan ta en fika tillsammans.

Håller på att läsa fortsättningen på Gravidchock-reporter erkänner, Otrogen på öppen gata:

Men ibland blir den lite för mycket, jag gillar hur hon skriver, men ändå... jag skäms över hur Agata beter sig och är. Kan tänka mej att det är det som är meningen. Väldigt träffande som nybliven mamma i alla fall, kan inte sluta läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0