Bakar bröd

gör jag idag. Det bröd som jag bloggade om för länge sedan... Har första plåten i ugnen nu så snart sla vi provsmaka!!
Amanda är hemma idag, hon mådde inge bra i morse och Alfred är inge kry, jättesnorig, förstår inte att det aldrig ger sig.
Hoppas verkligen han är okej imorrn så vi kan åka ner och träffa föräldragruppen, vill inte missa denna oxå...

Bakade bröd igår oxå, tunnbröd med mamma, det gick fort och lätt, surrade ihjäl min stackars mamma som vanligt, hon har garanterat skavsår i öronen idag ;) Gott blev brödet, har fryst in allt så vi ska ha till julskinkan, det hörs som de kommer gå enormt mycket.

Nej, jag har tydligen inte så mycket att skriva, det händer inget annat än att vi försöker bli friska, ganska tråkigt börjar det bli! Men tur det inte är något värre än förkylning!!

Nu är det fika!! :)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Öhh, jag har en förhoppning om att bli klar med guiderna så fort som möjligt, men hinner ju inte så mkt m 2 kids å en gubbe som jobbar mkt....men senast sista januari ska jag va klar!! Sen försöker jag få praktiken betald på något vis, annars bli man ju utan stålar dom 2 veckorna, en det ser mörkt ut än så länge på den fronten :(

2008-12-08 @ 14:10:45
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vi får mest höra att han är lik Freddan, speciellt om korten från då han var nyfödd. Nu börjar han likna sin morfar litegrann, men det är fortfarande mycket av Freddan och hans pappa. Men det sägs ju att det första barnet ska vara likt pappan så...:) Hoppas verkligen ni kan komma imorgon! Jag tycker nästan en gång i månaden är lite för lite. Jag är så glad över att få träffa andra mammor så jag skulle lätt kunna gå ner på vägningen varje onsdag bara för att få sitta i väntrummet och prata haha

2008-12-08 @ 17:58:02
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/nadjaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0