1 månad med Måns :)

Det är galet vad tiden springer iväg, igår blev min lilla kille 1 månad.
En månad av mys! Det har även varit en tid för att försöka hitta rätt i den nya familjen, mest förändring är de för Alfred, men han är världens bästa storebror. Lite avundsjuk såklart, men väldigt snäll med lillebror, det är tur han har den snällaste Måns-killen som mest bara sover så han kan ha sin mamma och pappa för sej själv för det mesta.

Att bli 2-barnsmamma, de är heltklart det bästa som hänt mej, all osäkerhet, trötthet och smärta som jag kände när vi fick Alfred finns inte denna gång. Denna månad har jag bara njutit, tagit vara på varje ögonblick!

Det enda som skrämmer mej lite är just hur fort tiden går, jag skulle vilja pausa ett tag så vi får mysa ännu mer, jag kan inte få nog av dessa små killar.
Tur att varje ålder har sin charm.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nog är de tur att varje dag, varje år, varje ögonblick har jsut sin charm, men nog vill man frysa tiden ibland. Bäsbistiden är allt för kort om du frågar mig...

Å nog har det varit en otroligt blöt älgjakt i år, oj så jag fusit trot att jag gått med hunden. Blöt in på bara skinnet, tur att det är så roligt, för annars hade man aldrig gått ur sängen om morgonen med tanke på vädret ;-D KRAM

2011-09-19 @ 20:21:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: maria

Vilken söt liten kille ni har :)

2011-09-19 @ 21:49:32
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0