Min stora kille

Idag är det äntligen den 2 juni, som Alfred har längtat!! Han har planerat och beställt inför denna dag så jag har aldrig hört på maken. Det är STORT att fylla 3år!!


Vi började fira redan kl 8 i morse, då kom mormor, morfar och morbror Patrik och grattade, åt frukost med oss och överöster såklart med paket :)
Sedan mitt i tårtbaket kom Melvin och Nina förbi, mitt i röran :P Tur jag får bju på fika och va lite mer social på nästa fredag då nästa kalas går av stapeln!
Innan tågtårtan var klar dök Jon, Joel och Maria upp. Mer paket och MASSOR med bus!! Tårtan blev godkänd, än om Alfred inte åt speciellt av den så är de huvudsaken att den såg bra ut tydligen :)



Efter detta kom faster Marlene och farbro Rickard på fika, dock däckade jubilaren i soffan, taktikvila är nog klokt en dag som denna! Tror jag ska slänga ner mej i soffan jag med.

Funderar över var dessa tre år tagit vägen... det har i vilket fall som helst varit mitt livs lyckligaste tre år!

Hoppas Ni har en fin dag!  


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst det är bråk och kiv och sen även dom goa stunderna :) Ja men har sällan barnvakt på förmiddagarna :( Hade gärna gått runt sjön då. Och idag for M till villis för att besikta bilen och imorron far han på skogs nolia! Men sen hoppas jag på 4 förmiddags promenader runt sjön :) Känns skönt nu när man kommit igång med motionen! Ha en fin torsdag. Kram

2011-06-16 @ 10:09:23
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0