Så var det helg!

Jag njuter av våra långa helger! Det är så skönt att jobba 4 dagars vecka och vara ledig fre-sön! Idag har jag och Alfred pysslat, det är jättemysigt... eller stundvis i alla fall. Min lille kille kan nämligen ALLT själv nu och har totalt tappat öronen, lyssnar inte alls. Så han tar vackert de pyssel han ska ha, klipper sönder, limmar hela bordet, använder upp ALLA klistermärken osv. Så efter en stund är det inte så mysigt längre... Men men, han lär sej väl och blir större och vips vill han inte va med mamma :(

I veckan har vi börjat dejta, middagsdejta med våra vänner. Jag och Alfred hade äran att bli bjuden på mat denna vecka. Jättegott och det bästa sällskapet! Nästa gång är de min tur att bjuda på maten!



På Wiks är de lugnt och väldigt folktomt... men vi har inventeringen att roa oss med så de går bra i alla fall.

Vad helgen bjuder på vet jag inte riktigt mer än att söndagen är det först julgransplundring och sedan kalas för mamma. Imorgon hade jag väldigt gärna tagit årets första vinterutflykt, får se om vädret tillåter.
Är rätt sugen på varma mackor grillade på eld och choklad!! Alfred tjatar om hamburgare :)

Idag ska jag försöka mej på att träna lite, det var evigheter sedan så det skulle verkligen vara behövligt! Sedan har Alfred beställt pannkakor till lunch.

Ha en fin helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh såna mackor vill jag med ha :)



2011-01-14 @ 23:15:47
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0