2011

Äntligen vräker snön ner, som det ska vara! Den första tön denna vinter är på ingång, bra, då blir det lite bättre skid/skoterföre!
Här hemma börjar vardagen sakta infinna sej, denna vecka har det varit fullt hus, vilket är mysigt! Nu väntar en lugn och skön vecka med Alfred och jag på tu man hand! Det är oxå skönt!

I helgen har jag jobbat lite, det är en massa inventering just nu, efter några timmars räknande snurrar siffror och varor runt i huvudet :) Tur att jag har haft hjälp av P och Y som gjort den värsta biten, frysen! Usch jag fryser som en hund denna vinter så jag är väldigt tacksam!
Idag tog jag en lugn och ledig dag, har hälsat på mormor (själv) och ätit julgodis där! Hon gör de godaste julgodiset! Sedan hälsade jag på mamma oxå och surrade bort halva dagen. Tills telefonen ringde och gubben meddelade att middagen var serverad. Lyxdag, eller vad tycker ni!?

Ikväll sitter jag mest och gör ingenting... börjar faktiskt bli långtråkigt! Så det är väl bäst jag hittar på något...

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var inte illa vilken dag du haft! Själv har inte helgen varit så dum, varit till östersund och strömsund en sväng vardera dag. Hoppas vi kanske kan ta en middagsdejt i veckan, vad tror du? Kram till hela familjen!

2011-01-09 @ 19:00:56
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha! Såg ju nu att du va före mig angående att träffas till veckan. :P Men vi får höras nåt!

2011-01-09 @ 19:21:43
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nu kommer snön, 1000 ggr bättre än kylan som varit. Nu kan vi äntligen börja njuta av vintern! Kram <3

2011-01-11 @ 09:16:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja äntligen lyckades jag uppdatera bloggen. Har inte haft varken lust eller ork att blogga! När barnen somnat på kvällen är jag ut slut själv och ska passa på att fixa tvätt och plocka undan osv. Förstår inte dom som har små barn och bloggar flera ggr om dagen. Hur hinner dom? Ja tiden går snabbt och snart äre måndag igen. Och Anton växer så det knakar! Helt otroligt. Han ska sitta hela tiden nu. Att ligga ner är inge kul :p Snart är han ingen bebis längre. Snyft! Ha det fint. Kram kram

2011-01-12 @ 22:00:01
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0