Veckan springer fram

Redan torsdag imorgon, jag hinner inte med... Men imorgon blir det lite andrum. Jag ska vara hemma med drängen halva dagen. Fick hämta mitt lilla hjärta på dagis idag, bara en dryg timme efter jag lämnat honom, han hade "ajaj" i magen. Han låg som en trasa i soffan, stackars liten! Dock försvann det lika fort som det kom, efter lite vila ett par timmar så var han på topp igen :) Härligt med barn!
Imorgon får han vara hemma, helt enligt reglerna, så att vi inte smittar nån annan ifall de skulle va smittsamt.

Just för tillfället är det utfrågning av de röd-gröna, såg lite av alliansens utfrågning oxå. Huvva! Måtte vi få ett regeringsskifte på söndag!
Snälla Sverige, gå och rö(s)ta!

Annars så lever livet som vanligt, fullt med jobb hela dagarna, mys på kvällen med alla barn. Jag försöker hinna med lite motion oxå, klämmer in en promenad här och en löptur där, allt är bättre än inget! I helgen håller jag tummarna för att få till en kajaktur, vill ha lugnt och soligt!

Måste visa lite bilder från mina få turer med min seaspirit i sommar:





Iår tog vi även med oss kajakerna på vår förlovningspicknick (vi har inte förlovat oss iår, utan vi tar chansen att åka/gå iväg för oss själva en stund på picknick på årsdagen av vår förlovning varje år):



Hoppas som skrivet att jag har fler vackra höstbilder att visa er efter helgen!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Erika

Gratulerar! :)

2010-09-16 @ 09:51:38
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Maria Lindqvist

Det såg väldigt mysigt ut, kajakturerna! Du är ju också så himla duktig som hinner med allt som du gör! Du är bäst, kom ihåg det! :) Sedan hoppas även jag på ett regeringsskifte på söndag... Hoppas...Kram på dig så ses vi imornkväll hoppas jag även om ja inte kommer att hänga på ditt tempo.

2010-09-16 @ 20:13:39
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Maria Lindqvist

kan inte kommentera ditt förra inlägg... :( Fel på sidan.

2010-09-16 @ 20:15:12
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den där kajakturen såg ruskigt mysig ut!!! Jag vill med ha en sån... kan man ha en kajak i en lägenhet?!;)

2010-09-17 @ 09:31:51
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh gud så mysigt!!! Å grattis får man väl säga :-) Njut nu av helgen <3 Kram

2010-09-17 @ 18:45:14
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0