Piteå

Nu är jag packad och klar inför nästa resa, om en halvtimme åker jag till Piteå, jobbresa kan man säga. Vi ska upp och köpa prylar så Ni kan komma och köpa era julklappar på Wiks sedan!
Det blir intressant tror jag! Har föreställt mej denna affär i många år, nu får jag se hur det verkligen är.
Hoppas bara vägen är torr och bar, jag vill inte ha någon is och halka.

Igår hade jag och Alfred en myslördag, eller den började med en maktkamp om vem som skulle städa upp alla klossar, han är verkligen envis min lille kille, men mamman vann tillslut! :)
Vi åkte till Dorotea på badhuset och badade, de är varmbadsveckor nu och det är ljuvligt i vattnet! Sedan beställde Affe hamburgare till lunch så de fick han och en påse med lördagsgodis, gissa om han strålade av lycka!?
(Det gjorde även jag, det finns inget som gör mej mer glad än när mina nära och kära är glada och nöjda)
Andreas åkte upp till Borga för att ordna mer med husvagnen och kuren, det blir så bra!! Goda förutsättningar finns för att det ska bli den bästa vårvintern i Borga någonsin! Lite mer plast betyder så mycket ska ni veta!

På kvällen fick vi besök, alltid lika trevligt!

Jag såg Familjen Jones som jag hade hyrt, den var bra fast slutet kändes lite som om pengarna för produktionen tvärt tog slut. Men den är värd att se tycker jag!



Nej nu ska jag pallra mej iväg!
Ha en härlig söndag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-14 @ 14:15:07
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Jag hoppas då att du inte har rätt. Vill inte gå över tiden =p

Sen hade det varit bra om jag fick fara iväg nu snart så det blir medans Melvin är hos er så det inte blir krock. Men det löser sig väl ändå! Han kunde få va hos mamma på bibblan oxå!

Hoppas ni mår bra och friska och krya!

Kramar

2010-10-14 @ 21:34:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja jag hoppas ju på att få fara i helgen... För då är ju iaf Mikael hemma på måndag och då kan ju Melvin gå hem hit efter skolan!

Har ju lovat Melvin att rapportera om vi får fara under helgen!

Hoppas ni får en mysig helg!

Kram

2010-10-15 @ 20:35:40
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

'ja jag lovar å meddela om den är prisvärd, den skulle komma i morgon eller på måndag, så då ska här läsas å bakas :-) Kraaam

2010-10-28 @ 19:59:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0