Länge sedan

Tiden går snabbt, denna vecka har det varit fullt upp, den började med 150kg älg, vilket är guld värt men jobbigt att stycka och mala och allt som ska göras. Det blev två sena (nätter)kvällar i början på veckan.
På jobbet har det varit fullt upp då vi fått hem väldigt mycket saker som ska packas upp. Men de är roligt, lite som julafton när jag får öppna alla paket :)
Jag har även jobbat mer än vanligt, både fredag och lördag, så en mycket kort vecka blev det! Dock kompenserades den lite av denna lååånga dag! Jag gillar verkligen när vi går över till normaltid igen, och får en hel timme extra!
Idag har vi hälsat på våra vänner och sedan både mormor/morfar och farmor/farfar.
Jag hade tänkt åka ner och Zumba lite ikväll, men fick chansen att ta ett riktigt hårdpass med min bror (och) PaTrik. Shit vilka spagettiarmar jag har nu! 
En härlig känsla, bra för psyket är oxå att jag tog 7kg mer i bänkpress och 10kg mer i marklyft än förra gången! 
Bra är att hela Lavsjön får en egen PT här i byn på måndagkvällar, då drar vi igång styrketräning för alla medlemmar!

På tok för lite kort tas här hemma, det går i perioder för mej, och nu tas nästan inga... Men en blogg utan bilder är lite tråkig så jag bjuder väl på de ja tagit.

Förra helgen tillbringades i Umeå hos min käre bror, på lördagkväll smet jag iväg på tjejmiddag:





Vi åt fondue, (första gången för mej) väldigt gott, men framförallt ett roligt sätt att äta!
Hade väldigt roligt, vi spelade spel och surrade massa "tjejgrejer" en tokmysig kväll med några av de bästa!
Ser fram emot nästa gång!
Resten av Umeåhelgen blev mycket shopping, på sånna butiker som JULA och Biltema, Alfred var väldigt snäll så de gick över förväntan, jag passade på att handla två nya jeans, äntligen hittade jag baggyjeans igen, vilken lycka!

I tordags blev drängen av med en massa hår:



Så nu är han snyggare och framförallt mindre varm om huvudet:



Nu till veckan firar Wiks 90 år hela veckan, då är det verkligen värt ett besök i butiken!!
Jag har även en massa möten och dejter så jag misstänker att den veckan kommer gå minst lika fort :) 

Nu är det söndagsmys med mina killar!


Kommentarer
Postat av: Nina

Roligt med en uppdatering. Han är ju så söt Alfred :) Ja bebis tiden går så himla fort. Trist. Får panik över att jag inte kommer få uppleva den där magiska känslan att få föda barn igen. Trist nog är ju Melvin så förkyld så han får ju inte hålla i Anton lika mycket som han vill :p kanske man måste ta och fara på wiks till veckan då :) kramar

2010-10-31 @ 18:53:41
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken kul helg du såg ut att ha haft, å baggy byxor är hårdvaluta ;-) Måste kanske bege mig på wiiks nu när du skriver så där s KRAM

2010-11-01 @ 20:05:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria Lindqvist

Vad stark du måste va nu då! Om ja tyckte att du va stark innan menar jag. =P

Måste också fara förbi wiks och se om det finns nå roligt att handla men vet inte riktigt om tiden räcker till den här veckan.

Hoppas vi ses nåt i veckan ändå!! Kram

2010-11-01 @ 20:22:26
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0