Fyndat

Först ska jag tacka och bocka för era kommentarer, jag skriver nästan aldrig och har lämnat lösenordet till rätt så få, men ändå har jag en massa jättetrevliga kommentarer. Ni är för goa!!

Ikväll saknar jag Andreas, det är så trist att vi går om varandra så mycket (jag är väldigt medveten om alla som har det MYCKET värre, men karlar som jobbar borta osv.) Det spelar dock ingen roll, jag saknar han ändå! Vi hinner aldrig ses nu för tiden... Kanske de är därför jag idag föll för "prydnadssaker" på Wiks... har nästan inga och jag avskyr att damma så de är väl anledningen. Men som sagt idag hittade jag dessa hjärtan:



Vackra tycker jag!


Ikväll somnade Alfred själv i sängen igen annars sitter jag alltid brevid tills han somnar, går jag så vrålar han. Igår och idag har jag gått ut ur rummet efter en stund (innan han somnat) och han har inte brytt sej utan somnat själv efter en stund.
Han blir så stor min lille kille!


Hoppas Ni alla får en god natt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh det är så skönt när de somnar själv, det gjorde Neo också så länge vi hade spjälsängen. Tror han var kring 1½ år när han började klättra ur den och vi fick köpa en vanlig säng, sen dess har vi fått ligga tillsammans med han tills han somnar annars kommer han bara tassandes ut ur rummet ;-)

2009-10-14 @ 09:13:52
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefina hjärtan!! :)

Och vilken fin kille du har! Ser härligt ut med snön!

Här nere är det fin höst, sitter just och skriver ett inlägg i min blogg, med en massa bilder! :)

Hoppas du och Andreas råkar på varandra snart... ;) Om inte annat så hade ni väl en mysigt helg inbokad snart!? Förstår att det är jobbigt...

För övrigt så är jag så imponerad av dina hyllor!! Vad du kan!! Blev ju jättebra!

Massa kramar

2009-10-14 @ 19:41:22
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du jag har ju inte frågat dig tidigar så jag gör det nu. Får jag lägga ut bilderna på Alfred på nätet? Jag håller på göra en portfolio skulle gärna vilja stoppa in han där ;)

Puss

2009-10-14 @ 19:58:47
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka fina hjärtan du köpt! Wiks är bra ;-)



Tack så mycket! Roligt att du tyckte dom va fina!

Så roligt att fixa och trixa lite!

Ska nu börja med mindre bokstäver. Då kan man beställa sina barns namn och sånt!

Ska bli kul att se hur dom blir!



Kramar!

2009-10-14 @ 20:46:36
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack! :-)

2009-10-19 @ 07:46:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo man vänjer sig med att ha han borta ofta. Men fan så trist det är. Helst nu när alla helger på ett eller annat blir förstörda =(

Suck =( Men men...



Kramiz!

2009-10-19 @ 21:59:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Söta stenar! :) Och söt grabb! ;) Hoppas du och Andreas kan få mer tid tillsammans snart!!



KRAM

2009-10-20 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0