Minusgrader

Gissa om jag blev glad när termometern visar -9 idag, äntligen lite torrare väder, men vem vet hur länge de varar. Blir lite le på att vintern aldrig kommer, det ska regna och slaska hela tiden... Det kanske är såhär varje år, minns aldrig mellan åren.
Idag flyger mor och far till Thailand, har hela tiden sagt att jag inte är avundsjuk, har inget behov av det, men just att få vara ledig igen skulle jag inte säga nej till. Usch vad det är slitigt på jobbet! Nån som har ett jobb över och vill ge mej??

Ikväll jobbar både jag och Andreas kväll, så farmor och farfar ska förbarma sig över Alfred, sån lyx att bo nära båda föräldrarna, det gör livet så mycket enklare! TUSEN TACK!

Jag har eg ingenting att berätta, jobbade helgen och när jag inte jobbade så åt jag en massa farsdagsgott. Det måste bli nya tag med motionen, hör dock att jag är i gott sällskap då denna årstid verkar vara väldigt motionsfattig för många. Trots att det är NU jag verkligen behöver endorfinkickarna. Bara att ta nya tag.
På lördag ska vi till Paradisbadet igen, himla trevligt! Där lär vi nog få springa så det räcker då hela familjen älskar att åka banorna! :)

Nej nu ska jag leka!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur att ni har nära och kära som kan ställa upp då det krisar! Det är verkligen guld värt det!



Ja det va då en himla tur att du skrev att det va disco på fredag. För det har inte Melvin berättat!

Men visst ska han gå =)



Ja jag hoppas att han inte kommer få så himla mycket bulor och sånt. han saknar ju totalt begrepp. Han bara släpper taget och tror att han ska gå iväg själv! Har hjärtat i halsgropen många ggr! Men så är det ju för alla.

Men tycker att Sam är för tidig!



Hoppas det går bra att jobba ikväll!

Kramen

2009-11-10 @ 10:50:33
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad mysigt med en tur till övik å badet, ska tjata på gubben så jag å svea med får åka dit innan hon blir tonnåring... ,-) Kram

2009-11-10 @ 13:00:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Trist att han blivit förkyld igen! Men mysigt med en kväll ilag!

Melvin har legat och läst så han somnade nyss!

Han börjar få svår att få i säng till kl 20 nuförtiden!

Hoppas Alfred kryar på sig så ni kan fara och bada allihopa på lördag!

Kramiz

2009-11-10 @ 21:38:13
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0