Vilken dag!

Åh vad han blev firad lilleman, han fick så mycket fint och det kom så mysiga vänner. Jag var så lycklig hela dagen, det var absolut jag som njöt mest. Alfred han var rätt sliten innan dagen var slut, somnade kl halv 8 med ett litet avbrott för medicin och lite gröt så sover han än kan jag meddela. Idag kommer firandet fortsätta litegrann, mormor och morfar kommer ikväll, sedan ska vi på 1årskoll oxå, hoppas det är någon bra läkare. Det är så otryggt nu när det alltid är ett nytt ansikte som möter en, vissa väldigt bra men andra känns som att de inte alls bryr sej... (Vi har haft en hel del kontakt nu senaste halvåret tyvärr...)

  
Bästisarna på besök, fast lite otäcka är de ibland :)


Sam och Nina tittade förbi,

   
På kvällen var det fullt hus! Alfred orkade inte riktigt med det hela så han smög iväg och somnade!

TUSEN TACK till alla som gjorde min sons 1årsdag så fin!! Jag uppskattar det väldigt mycket!

                                                                         

Idag skiner solen, hoppas det håller i sej! Vill inte ha något regn... men väderleksrapporterna verkar bistra. Jag hade tänkt fortsätta med min vedhög om det vill sej.

Fick ett glatt besked igår, min käre karl har jobb hela sommaren i Dorro, så skönt att få ha han hemma, annars hade han åkt iväg på annan ort, för långt bort för att komma hem annat än på helgerna. Så vi är jätteglada för det!

Hoppas Ni får en trevlig dag!


 
                                                                         

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vart ska jag börja?! Grattis i efterskott till drängen å grattis till dig dels för fin fina tårtor och för att du klarat milen på så bra tid!!! Massor med kramar

2009-06-03 @ 11:33:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj då, där fick man se sin nuna =p

Nu är vi i umeå och jag vet att vi kommer få några toppen dagar här med Jerry och Angelica!



2009-06-03 @ 14:50:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja men idag var typ sista dagen!! jihooo! hade redovisning idag. skööönt. :) Nästa vecka kommer jag hem så då ska jag måla farsans hus och röjja i "studion". :) Det ska bli as snyggt har jag tänkt. ;) Så då är jag färdig för shooot. ;)

Puss

2009-06-03 @ 16:14:35
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis till lilla killen!

Åh så fina tårtor du gjort i ordning! Duktiga du!

PÅ allt sätt & vis är du duktig, Kram

2009-06-03 @ 19:03:53
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Absolut, men ibland undrar man vad tid är för något. haha Tänkte för mig själv att nu när skolan är slut så har jag ju all tid i världen tills jag börjar jobba! jihoo! Då ska jag fixa o dona och fan vet allt.



Så ringer farsan och vi ska måla - okej. Sen måste jag inskola mig på natten - okej, jag tar de samma vecka. Sen ser jag att jag ju har kurs veckan efter - mån tis ons i dorotea. och veckan efter börjar jag ju fan jobba! :) jag som trodde jag var ledig?! :) hahahaha jo jävlar!



Men er hinner jag ju med såklart, för allt som jag ska göra är ju planerat i Dorotea så. :)



Puss puss

2009-06-04 @ 12:30:11
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Men så stilig han blev min lilla cowboy!!

Blev ju perfekt det! Å skinn väst hittade ni oxå! Alla tiders!

Önskar er alla en trevlig helg!

2009-06-05 @ 11:15:25
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Å nej, säg inte att han tänker bli sjuk??

Nu när han snart fyller år och allt!

Ja det är nog bäst att ni är hemma och kurerar er!

Mycket bra idé =)

Snart bär det av mot ICA Maxi! Tycker om att handla där =) Men det blir ju så dyrt =p



Ja självförtroende vet jag inte va det är ;-)

2009-06-05 @ 14:33:16
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0