Så var helgen över

Vi har haft internetavbrott här i ett par dagar då vi flyttat om och Alfred äntligen har fått sitt rum helt för sej själv!! Datorn står nu i vardagsrummet, vilket jag kommer avsky men för Affes skull så får det gå. 
Jag har för ovanlighetens skull jobbat i helgen, tre nätter har jag avverkat, sovit väldigt dåligt på dagarna, men de är ju inte så konstigt i denna hetta... Känns väldigt skönt att jag inte ska jobba natt sedan när jag börjar jobba på riktigt, i alla fall nu när jag har Alfred liten så orkar jag inte det.

Ikväll har jag plågat mej ut i mygg och annan ohyra, försökt hjälpa min kära by med lite röjning inför löpartävlingen som ska hållas här den 13 juli. Men efter en timme gav jag upp, halvt uppäten. Tur de andra kämpade på tills det var färdigt! Så nu hoppas jag att Ni kommer och springer!!! Anmälan på plats, så de är bara att dyka upp kl 10 den 13 juli vid elljusspåret!! :)
Jag lurade in våra kära grannar på kaffe, prackade även på V en del grejer jag inte har användning för :) Jag har en hel hög med böcker som ligge roch skräpar oxå om det är någon som är intresserad!?

Imorgon ska vi på kalas och fira en 10åring.

Nu lockar sängen!!
Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hade du inte bott så långt bort, hade jag definitivt kommit och sprungit!!:) Fast de där myggen skrämmer mig en del också...:/

2009-06-30 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0