Måndag och gråväder

Att det aldrig blir något annat väder, jag blir så deppad av detta! Men å andra sidan så är det helt omöjligt att vara ute när det är uppehåll, knott och annan ohyra äter upp en på nolltid... Norrländsk sommar är lika underbart varje år, och det dumma är att jag förtränger det mellan åren och blir lika besviken år efter år.

I helgen har vi haft en väldigt annorlunda helg, de brukar alltid bestå av en massa jobb hemma, men denna har vi slösat bort först i Strömsund, sedan var vi ute i svängen i Hoting. Vilket var jätteroligt, så himla trevliga människor, gamla vänner!! :) Så nöjd med min premiärutgång! Fick även två bebisbesked, och jag blev så glad så tårarna rann :) Vet ju hur känslan är!! Igår var den gråaste och regnigaste dagen i sommar, vi hälsade på mormor och sedan var det film i soffan, vi såg Varg

Den var helt okej, orkar inte analysera hur norrlänningar framställs hela tiden... Vi fick besök och Affe fick mer paket :) Svärmor bjö på kroppkakor. På kvällen bakade jag en kaka till framtida bya-aktiviteter.
Så det var väl helgen i stort.
Nästa helg är det redan midsommar. den ska firas i Bränna med midsommarstång, sill och jordgubbstårta helt traditionsenligt!

Idag har vi inga planer,  vi får se vad dagen bjuder på!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Va roligt med dans!! Själv har jag varit som en död sill på kvällarna. Jobbet tär... Idag är jag ledig å ska bara vara =) KRAM!

2009-06-15 @ 10:23:34
Postat av: Kia

Låter som ni haft en trevlig helg! :)

Skoj att kunna fara ut och roa sig någon gång med.

Vi var bara hemma och tog det lugnt. Skönt det med...

Tack för din kommentar...

Sköt om er!

Kram

2009-06-15 @ 12:22:28
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Va roligt att du varit ute i svängen =)

Å bebis besked är alltid roligt =)



Hoppas allt är bra med dig och Affe trots trist och grått väder!

2009-06-15 @ 14:58:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi jaa tack för i helgen stumpan! Jag känner mig hedrad att jag fick ta del av premiären. :)

2009-06-15 @ 17:08:44
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hej:) tyvärr så ska vi till lycksele på onsdag,för jag ska vara på lasarettet då,men på torsdag är vi hemma om det passar er:)det skulle iaf vara roligt om ni kom och hälsade på:)kramar

2009-06-15 @ 17:22:02
URL: http://alexandrashjarta.blogg.se/
Postat av: Nina

Det gick bara bra idag! Hon trodde det skulle växa till sig. Han ska inte ligga på rygg så ofta, bara då han sover på natten.

Precis då jag och Melle skulle shoppa så blev Sam hungrig. Å Mikael va stressad hem. Så Melle köpte en hot wheels bil och en låda med magneter som man ska exprimentera med!



Melvin hälsar HEJ! Å skickar en kram!

2009-06-16 @ 20:38:22
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0