Vinter

Iår är det för första gången på många år riktig vinter, det är såå fint! Inte en enda ishalka på grund av regn och tö har vi haft än. Ifjol var det glashalt vid denhär tiden, och många år har man undrat om det verkligen ska bli en vit jul. (Kanske tidigt att ropa hej) Iår finns inga tvivel, det är så vitt och fint. Lite trist att det är så kallt bara, vi blir inlåsta jag och Alfred, vill inte dra ut honom på några långa turer i -23. Men de ger sej säkert snart, vi är ju ändå inte riktigt friska så de är kanske bara bra att vi håller oss inne ett tag till.
Det är svårt att förmedla med korten hur vackert det är, men jag försöker iaf:




Jag ÄLSKAR att bo här!! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad underbart det ser ut!!

Här nere bara regnar det... plusgrader så långt jag kan se.

Skulle också vlija ha en vit fin jul!!!

Kommer kanske upp till dig nästa år och firar ;)

Kram kram

2008-12-10 @ 12:48:40
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0