En helg i Sundsvall

Jag har precis tittat på Bonde söker fru, ett av mina få favvoprogram, visst det är uttjatat men jag älskar kärlek! :) Hade lätt kunnat söka om jag inte hittat min käreste redan.
Alfred somnade i knäet, en dumhet jag börjat med, men men, det lär inte vara så farligt att inte alltid somna i sängen sin. Vi har haft en mysig kväll hemma i Lajksjön, blev bjuden på mat och fick surra av mej, mammor och bröder är bäst i världen på att lyssna! Tack för det!



I helgen var jag i Sundsvall hos mina goa vänner. Vi åt en massa gott och shoppade lite, gick och myste på stan, gjorde loppisfynd. Köpte ett par nya jeans och ett nytt te, "Champange cream" hur gott som helst!  
Vi sprang, klättrade i berg på dagen och dansade oss svettiga halva natten.
En supertrevlig helg med underbara vänner!
Tusen tack!!



I helgen åker jag på en ny resa, denna gång till Piteå, men detta är i jobbet, men de blir roligt det oxå tror jag!
Nu ska jag fortsätta med min tvkväll med Välkommen åter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0