Fullt hus

Ikväll blir det fullt hus igen, ska bli härligt att ha alla samlade igen! Nästa helg ska vi på semester, denna vecka verkar vi få finväder så jag och piga har rensat och städat hennes rum så det ska vara bortgjort. Imorrn blir det Melvin som ska röja lite. Sedan finns tid för picknickar och annat mys ute i solen!!
Ikväll blir det cirkusbesök för Amanda och Melvin, vi andra sparar in på det... hutlöst dyrt! Man kan inte göra allt tyvärr...

Jag ska på Wiks och shoppa lite när lilleman sovit klart, nu ska de bli ordning och reda här hemma (igen). Behöver lite nytt pynt så jag kan göra sommarfint.


Helgen i Bränna var lugn och skön!! Vår picknick var ljuvlig, bara vi, solen sken och inte så mycket ohyra. Sedan har vi ätit och ätit, Alfred lekte i sandlådan för första gången och det var uppskattat! Igår var det så varmt och skönt, hann till och med bli lite röd på skinnet ;)






Spanade in en liten Viktor igår, åååh så söt och liten. Nästa gång ska jag nog sno åt mej han å snusa lite, Alfred var väldigt intresserad, speciellt när han skrek, tänk nästa år kan de leka lite :)

Nej nu vankas det sill lunch!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Inte illa med jordgubbar och skumpa =)



Ja men inte förrän imorron eftermiddag får ni fullt hus igen! Å det va ju bra att han kunde gå med Alex och Ronja. För jag kan ju inte ta med mig sam dit! Alldeles för hög volym. Han får vänta några år till innan det är dax för cirkus besök!



Vi ses nog imorron, kommer med Melvin på eftermiddagen någon gång!

2009-06-22 @ 16:11:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nee jag jobbar nog inte. :( Var jobbar du? BVG? Tyvärr har jag inget schema ännu, ska kolla om jag kan ordna det i kväll. Måste ju kolla sista helgen i juli eller första helgen i augusti, måste ju byta den. visst jobbade du helgen innan? Kram

2009-06-23 @ 18:16:00
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja nu har ni fullt hus igen!

Hoppas Melvin sköter sig bra nu när han är hemma med dig om dagarna!

Och det låter ju trevligt att ni ska på semester!

Vart far ni?



Ja tiden går så fort, snart springer han lilla Sam!

2009-06-23 @ 23:29:24
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi Affe har blivit så STOR, men är fortfarande lika söt och charmig :-) Och jag hålelr med dig, vi kunde inte bo bättre/vackrare, men den där förbaskade knotten och myggen vad ska vi göra för att bli av med den?! Den enda nyttan är ju att de befruktar så vi får vår bär att fylla frysarna med, men det är då det enda nytta jag ser med dem... Fast det klart vi skulle ha haft lite fåglar om de försvann.... Jag är nöjd om de kunde hålla sig borta från de små i alla fall - undra om man kan deala med mygg generalen om det?! Önskar dig/er en fin dag, och ett stort tack för din kommentar - den värmde oerhört ska du veta. KRAM

2009-06-24 @ 07:36:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Men det låter ju kul!

Hoppas ni får fint väder oxå!

Vi har inte bestämt va vi ska göra på semstern än!

Men nått lär vi ju hitta på!

2009-06-24 @ 21:51:23
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0