Idag=återseende

Eller det började faktiskt redan igår, jag träffade en gammal klasskamrat som jag inte sett sedan vi slutade gymnasiet. Roligt! 
Kl 12 idag drar den stora klassfesten igång, vi ska åka upp på Hökberget och minnas våra första stapplande steg ut i partylivet, det var nämligen där allt började... Givetvis var det 9B som höll i och drog igång allt, (alltid lite före, eller!?) :)
Efter en himla massa trevliga frågor och en liten överraskning så ska vi ha picknick i det vackra vädret (jodå kl 12 spricker det upp) och sedan skulle jag kunna tänka mej att resten av dagen går rätt fort!
Middag på Kullerbacken blir det, sedan innan aftonen är över kanske vi alla hamnar på Hotel Nordica, visst brukar det bli så...
En trevlig start på årets Doroteadagar med andra ord! 

Jag har en massa saker att ordna och kan därför inte koppla av och sova som min lilla Alfred gör... Tror jag måste skaffa mej en spikmatta, funkar det för sömnen??
Jag kommer garanterat vara supertrött redan kl 21 (dvs vanlig tid för sängen)... Hoppas jag har fel!

Det värker i kroppen oxå, sprang härifrån hem till mamma och pappa igår, och jag har aldrig varit med om tyngre, usch!! det var vidrigt, under hela säsongen har jag aldrig behövt stanna och gå, men igår kändes det som om jag skulle behöva lägga mej i diket och ... Tjurskallig som jag ändå är så tog jag mej de 8km (hade tänkt att det skulle bli 10..) så detta var uppladdningen inför Lavsjöloppet. Känns inte som nån toppenupplevelse att tänka tillbaka på när det blir jobbigt på måndag...

Min bror och hans lag på St Olofsloppet går det däremot toppen för!! Jag är så stolt över dem! Dorotea IF. Grannen och fd klasskompisen JJ springer för Mälers Engcon och de går de riktigt bra för!! Spana in allt på St Olofsloppet

Nej nu har jag fått sällskap, dags för kläder och sedan grötfrulle!!
Ha en fin dag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det går nog bättre på måndag ska du de!

Mählers ligger itopp varje år! Att en industri har sånna elitlöpare ;)

Jag hoppas ni får fint väder idag å massa trevligt!! KRAM!

2009-07-10 @ 09:29:30
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jo, spikmattan är suverän! Å gör sitt för sömnen med, tro inte på aftonbladet!!

2009-07-10 @ 09:30:42
URL: http://veraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0