Uppdatering

dagarna som gått har jag mest försökt överleva, men att lägga sig ner och sova, det går ju inte... Jag har sytt lite gardiner till vår husvagn, bara hunnit ett 1½ fönster än, men det blir fint och innan vårvintern ska ja nog vara färdig!

Andreas har fixat värmen, så om det går som vi tänkt åker vi upp och parkerar den imorrn.
Igårkväll tog vi hand om vårat älgkött som vi fick tag på förra helgen, 75kg, det tog 5 timmar, med då var allt packat och malet, tur vi hade hjälp av mor och far som både barnvakt och kunnighet i styckning!! Annars hade vi inte vart klara än... Lillebror hjälpte oxå till!!
TUSEN TUSEN TACK!!! Ni är änglar!

Drängen tränar sig för fullt för att sitta själv och det går framåt, det dröjer nog inte länge alls nu :)


Sedan har vi promenerat en del och gnällt av mej för M och tvillingarna, stackars dom oxå, men Du är guld värd ska du veta, ibland behöver jag vräka ur mej allt så de känns bättre sedan. Jag lovar att lyssna om Du skulle behöva nån gång!

Annars vet jag inte om vi gjort något mer spännande...

Ska planera farsdagsfirandet nu, ska göra tårta och bjuda alla pappor, köpte en fin bukett till Andreas och en till pappa:


Ännu en gång måste jag skryta om Wiks, som har allt och mycket billigare än på andra ställen! :) Supertrevlig personal oxå, blir bara bättre och bättre ;)

Tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Nina

Aha, så de är små risgryn som ställt till det! Hoppas de blir bättre snart. Ja visst äre guld värt med tvätt äkta vänner? Och jag hoppas ni får en jätte bra helg. Så ses vi på söndag.

2008-11-07 @ 13:52:37
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0