Så var denna vecka över

Nu sitter gubben och tittar på 1408, men de är lite för otäckt för mej, avskyr skräckfilmer av alla slag, de jag lyckats se kan jag nog räkna på en hand... Tycker inte man  behöver se mer elände än nyheterna, ska man njuta av en film vill jag bli berörd på ett bra sätt!

Idag har vi letat julgranar, de gick bra, jättehärligt ute i skogen var det! Hittade några fina, men de krävs en hel del letade!!


Längtar till advent så jag får pynta och göra julfint!

Idag är det även Alfreds 5 månaderdag!! Min prins blir sååå stor!

Hoppas Ni haft en härlig helg!  


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi har letat oss en adventsgran idag oxå! Det är nog första året någonsin som vi är ute i tid å inte kvällen innan 1:a advent =)

2008-11-02 @ 17:27:53
Postat av: Therese

Vad ni är ordentliga och ute i god tid! Vi tror vi skippar gran i år, Svea skulle riva den på nolltid. Så det får bli enn stor zinkhink med ris på ett bord i stället... För helt utan granris tänker jag itne vara! Dessutom får man ju gran på självaste julafton för då är vi hos mamma och pappa :-)

2008-11-03 @ 08:59:27
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0