Pappsen hemma

har vi idag, han är sjuk, har varit det i två veckor nu så det är dags att prova en annan taktik för att bli av med viruset, jag blir dock väldigt förvånad när han stannar hemma, det händer inte ofta!
Så vi får tassa på tå idag. Har även Kero här på ålderdomshem, så han slipper kylan och han är inte alls kry i sin höft, stackarn! Usch vad det är jobbigt med ålderdom! Jag får sådan ångest när jag tänker på det ibland... Men jag är väl antagligen arbetsskadad, ålderdomen behöver ju inte bli så hemsk som jag tror.

Vi hade tänkt gå ut på en promenad...

och som på beställning så ringde en av mina hurtbullar precis :)


Så det är bara att börja klä oss, kallt ser det ut att vara, trots att termometern bara visar -5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0