Igår

var en mycket kortare dag än vanligt, min lilla Alfred sov först hela långa natten och sedan efter lite mat klockan halv 7 och fikande med storasyskonen så vilade vi igen och somnade, sov nästan till kl 10!! OJ! Så länge har jag inte sovit sedan innan Alfred föddes!! Skönt var det i alla fall!!
Sen blev det inte mycket gjort, jag handlade och hälsade på min mormor, fick sedan hela familjen i fredagsstädning och matlagning, ibland går de bra ;)


Med hot och lockande belöning går allt :)

  
Det var även partyfixande i flera timmar, de stora barnen skulle nämligen på Disco.

Jag Alfred och Andreas tillbringade kvällen först med simning, stolt över mej själv som orkade (utan att bli alldeles för uttråkad) simma 35min. Simning är inte min grej, fram och tillbaka, man ser inget roligt alls.. Fast nu hade jag förståss mina karlar på ena sida. Alfred var helnöjd så ingen stress över honom heller.
Sedan åkte vi och hälsade på V och F, fick fika och surra bort de sista timmarna innan discot var över. Trevligt och gott fika!

Idag ska jag ut på vift igen, pappa ska umgås med sina barn hela förmiddagen!

Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0