Hemma igen!!

Åh vad jag har längtat efter prinsen min! Men han har haft det kanonbra med syster och pappa, knappt saknat mej alls... Men nu har vi i alla fall mysat och kramats så mycket att han somnade :)

Dagen har varit bra, kul att träffa folk!

Ikväll ska vi nog inte göra något speciellt alls, Amanda ska åka hem till mamsen, så nu blir det snart tomt på övervåningen i två hela veckor och när de kommer tillbaka så är det snart jul, galet vad fort det går!! Kommer att bli två snabba veckor, det är ju hur mycket göra som helst nu innan advent, älskar att julpynta!! Byta gardiner och dukar ställa fram alla tomtar och ljusstakar och stjärnor, baka kakor och allt som hör till!

Detta är första året sedan jag gick i 7an som jag verkligen har tid med jul, tänk vilken lyx att bara få vara ledig och hemma, njuta i fulla drag av hela julmånaden! Längtar!!!

Dags att börja med middagen, det blir fiskgratäng och potatismos dagen till ära :) Vi är ruskigt dåliga på fisk, men en gång i veckan blir de i alla fall, tur barna äter på skolan oxå!

Ha en härlig lördagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0