Besök av Ida med familj

Förra tisdagkväll kom Ida och hennes familj upp till oss, efter en 130 mil lång bilresa (jag beundrar!) de stannade till i måndags morse. Vi hade de väldigt bra, tycker jag i alla fall. Det blev en hel del skoteråkning och många mackor och korvar grillades.
Wilmer och Alfred åkte skidor. Oskar laddade upp inför Vasan.
Helgen tillbringades i husvagnen, 7 personer i vår lilla vagn och det gick lysande tycker jag, speciellt eftersom hälften av oss inte bott i husvagn förut. Visst var det livat mellan Alfred och Wilmer emellanåt, men det är nog helt normalt när en snart 3åring och en 5åring som inte känner varandra helt plötsligt ska tillbringa all tid med varandra.
Vi firade även lilla Ingrid som fyllde 1 år i lördags.
Lite paket och ballonger!
Det var en mysig vecka!



På väg på sin första skidtur någonsin



Världens snällaste och sötaste Ingrid







1år!!



En alldeles underbar vårvinterdag på Daima



Älsklingens nya pärla



Världens finaste Ida och Oskar!

Tack så mycket för besöket! Hoppas vi ses snart igen!

Lycka till på Vasan Oskar!


Kommentarer
Postat av: Bengt Patrik den äldre :)

Ja det var en trevlig helg tycker jag oxå! Fina bilder du fick! Ha det fint :)

2011-03-04 @ 12:13:17
Postat av: Sofie

Åååå, jag blir alldeles avundsjuk... Dels på den fina naturen, men ändå mest för att Ida fick träffa dig...

2011-03-04 @ 22:00:50
Postat av: Maria

Det verkar ju har varit en väldigt mysig vecka! Men jag tvivlar verkligen på det där med 7 personer i en husvagn... hmm... Men om nån skulle få det att funka så ska de väl va ni. ;) Måndag passar väldigt bra förresten!

2011-03-04 @ 22:30:33
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så ljuvligt ni ser ut att ha haft det!!! Och grattis, har liksom inte vetat om det varit offentligt så jag har inte vågat gratta ler Men så roligt, må tro att jag är avis, hade gärna skaffat en till ;-) Kram

2011-03-05 @ 09:59:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Susanne

tack vännen för ditt välkommnande! En sommar vandring kanske :)



Ser så himla härligt ut med fint sällskap & fint väder, njuter & drömmer!

Idag hejjar vi på oskar!



Kram

2011-03-06 @ 10:16:48
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack tack tack!!!

Är glad att jag har dig som vän! :)

Veckan var supermysig!!!

2011-03-07 @ 20:56:28
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0