Fredagen den 21 januari

Helg igen :)
Denna verkar bli lagom kall, förra helgen blev en innehelg då det blev smällkallt.. igen... Så ingen varm macka är grillad än, men kanske imorgon! Alfred är fortfarande sugen på hamburgare.

Veckan började väldigt tung, jag har inte varit på topp alls, men innan den var slut vände den till det bättre! I onsdags tog jag mej iväg och "tränade" lite med trevligt sällskap! Det gjorde mej jätteglad!
Igår kom mina favoritpojkar med en ros och ett kort till mej på jobbet:



Det betyder väldigt mycket att ha så underbara människor i mitt liv!

Idag har vi fortsatt torsdagsstädningen som jag gav upp igårkväll, så nu är huset lite renare och mindre rörigt. Vi är verkligen i behov av mer förvaring, vet inte hur och var vi ska klämma in det...

Idag har vi lite renovering på dagordningen, spackla, måla tak och dörrar, slipa väggar. Det var länge sedan nu så rätt som de är kanske de till och med är roligt :)

Hoppas Ni får en trevlig dag! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint att få en ros så där på jobbet! :)



Hoppas ni får en skön helg!!



Kramar

2011-02-12 @ 13:32:37
URL: http://soffanscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0