Verksamhetsplanering

Idag har jag tillbringat hela dagen på Hotell Lappland, vi har verksamhetsplanerat för Kommunal, det var min första och jag är helt slut i huvudet! Det är inte lätt att förstå vad vi håller på med, jag beundrar alla eldsjälar och de som kan så himla mycket!

I veckan har jag dock haft akut Alfredlängtan, det kommer över mej helt plötsligt och är så plågsamt att inte få åka och hämta han direkt. Jag vet att han har det toppen på dagis, men de är mej de sitter i! Tiden går så fort och jag vill inte missa allt... Älskar min fantastiska son så mycket att det värker i mej, han är inne i en väldigt mysig period, ska kramas och gosas, är glad och snäll hela tiden. Alla ord och meningar som sprutar ur honom är så söta. Så att det snart är helg och lite ledigt känns toppen!



Mina älsklingar!!

Dock har jag 1½ dag kvar på Wiks innan det, ska inte klaga, trivs väldigt bra och den ständiga stresskänslan börjar så smått lämna mej. På tal och stress så tittade igenom Doroteaaktuellt ikväll och hittade en intressant föreläsning "Trött, sliten eller ständigt förbannad" den ska jag försöka ta mej till. Sedan var även Hälsoloppet på fredagkväll en rolig grej! Hoppas alla andra här hemma oxå tycker det!
ROLIGT att det hittas på och ordnas saker här!!

Nej nu ska jag ta ett pass stark rygg och mage innan de är god natt!


Kommentarer
Postat av: Maria Lindqvist

det lät spännande det som du hade läst i aktuellt. Jag måste ha läst den väldigt dåligt då jag inte kan komma på att jag sett nåt sånt där... Men ha en bra kväll och du är jätteduktig!

2010-09-09 @ 21:07:44
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Guuud vilken härlig bild på dina killar!

Stressa av nu å njut av helgen å höstvädret <3 STOR KRAM

2010-09-10 @ 18:43:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag tänkte oxå gå på den där föreläsningen, det verkar ju vara mej den handlar om! =)

2010-09-14 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0