VAB dag

Skulle egentligen ha arbetat ikväll men lilleman är febrig och snorig/hostig så vi är hemma och kryar på honom. Rätt mysigt har vi! Jag har slagit in de första julklapparna medan han sov, tänk att de är mindre än 2 månader kvar och om en månad ska alla gardiner och pynt upp, bakas och stökas ska de, tändas ljus och framförallt NJUTA ska vi göra av juletiden!
Jag har beställt lite mer julklappar nu när jag lix är igång, hoppas vara klart med allt innan december, det är mitt mål!

Ett bokpaket, mest till mej dök ner i brevlådan igår:

 

Två helt vanliga romaner, men även dessa:

  

Tänkte att jag skulle förstå min tillvaro lite bättre! :)

Nu ska jag och Alfred laga kycklingwok en av våra favvisar!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har nu beställt några julklappar åt Melvin och till hans adventskalender! Hallelulja för nätshopping!

Har även fixat lite till Sam!



De 3 sista böckerna såg ju roliga ut!

Du får ge betyg på dom då du läst dom!



ja det är ju bra med bloggar så man har lite koll på spjuvern ;-)



Kramar!

2009-10-27 @ 20:39:50
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Håller med, det är skönt att bta av klapparna så man kan njuta av julen i december :-) Och så sugen jag blir på en tripp till Ö-vik efter ditt inlägg... Hoppas allt är bra, KRAM!

2009-10-28 @ 11:13:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0