Morsdag

Grattis alla mammor på vår dag!! Jag har haft en fantastisk första morsdag, det beror på att jag har den ljuvligaste sonen i världen och såklart fick han lite hjälp av sin underbara far. Jag har verkligen njutit och varit så tacksam över att jag är mamma!!

Halva dagen tillbringades Åsele (vilket jag inte tyckte var så trevligt och inte orkar dra här heller) men sedan har vi fikat tårta hos svärmor och sedan hos mamma.
                                                                       
                     
Usch, jag rullar fram för tillfället... och det största kalaset är fortfarande inte avverkat :) Affe fyller 1 år på tisdag, så de har eg. bara varit uppvärmning hittills!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fy så jag tycker synd om Alfred =( Vara så liten och sjuk hela tiden!

Hoppas ni får fara iväg med honom snart!

Vi kanske tittar förbi imorron =) Måste ju fixa Melvins karneval kläder med det ser tungt ut på den fronten just nu!

Men nått hittar vi väl på! Synd bara att man inte va hemma så man kan titta på dom!

2009-06-01 @ 13:01:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Kia

jag antar att de hade med Alfreds öron att göra? Hjälpte inte penicillinet? Tycker så synd om honom. På onsdag ska Elina få operera sina öron. bara hon inte blir sjuk innan.

Kram

2009-06-01 @ 20:21:19
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0