Helgen

Det blev inget Bränna för oss, Andreas har legat sjuk hela helgen...
Igår cyklade jag Alfred och Melvin till Lajksjön och hälsade på, jättehärligt väder! Vi grillade när vi kom hem, jag tror de är första gången jag grillat på min grill. Annars är de ett riktigt karlgöra här hemma. På kvällen spanade vi på Robinson åt glass och sedan blev det en tidig kväll.
Idag har jag krattat lite, blåsigt men annars är de jättefint väder, Alfred är inte så himla nöjd med att sitta i vagnen och se på så länge, så jag har en del kvar. Tog mej en cykeltur medan han sov (Andreas passade såklart), måste försöka få några mil cykel i kroppen innan de är dags för Borgatrippen, vi har bokat in lördagen efter Kristiflygare för avfärd. Hoppas på bra väder! Sitter och letar cykelväskor någon som har ett förslag på någon prisvärd??
Har hittat en sida jag gillar Maxpuls, hur mycket roligt som helst!! Skulle även vilja ha en pulsklocka!

Ikväll ska vi springa igen, känns roligt, kroppen känns bra igen, det har varit tungt ett tag men jag hoppas att det har vänt igen nu!

Alfred har föresten tagit sina första stapplande steg, på riktigt, igår på sin 11 månaders dag! Men han är tack och lov lite feg så han föredrar att krypa än!

Nu är han mer än nöjd på mammas knapprande.
Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman!

Är ni inget annat än sjuk? Men det är väl standard för småbarnsfamiljer. ;)



Här har det var toppen väder med och jag har suttit ute på ballen och solat. Har faktiskt försökt springa 2 kvällar också. Men jag är inte så bra på springa som du vet. ;)



Jag vill också ha pulsklocka! Säg till om du hittar en billig. :)



Puss o kram på er

2009-05-03 @ 21:33:55
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är ju sant. Synd att inte ViolaRutEbba är här. Vi skulle haft det bra i veckan tillsammans. Det tror jag. Det är bra att du har immunförsvar i alla fall! :) Alltid något.



Ja dagis, det är livsfarligt. När börjar han? Ni kan ju börja äta vitlök nu.



Jo han gör nog det min lilla Benny! Äsch, så farligt är det inte än har ingen glödlampa gått eller någon propp farit. Det ska nog gå bra. ;) hihihi



puss o kram

2009-05-04 @ 21:26:10
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag hoppas verkligen att Melvin inte blir smittad av sin far! För om han är sjuk på lördag så blire ju katastrof!!!!



Ha det gott =)

2009-05-05 @ 14:13:47
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0