Fredag

Idag har jag varit en sväng på vedbacken, Alfred sover så bra brevid :) Men så började de regna rätt mycket så jag gav upp, hade sågat upp allt jag kunde oxå. Kan inte riktigt med motorsågen, eller jag är för rädd för den för att lära mej tror jag. Så Andreas brukar få den uppgiften.
Har beställt lite sockerpasta och annat roligt idag så nu är jag snart redo för all tårtbakning!

Sitter här och väntar på att liten ska vakna, så han kan äta lite lunch, sen ska vi ner och helgshandla. Det är imorgon de gäller, mitt nästa mål med träningen. Cyklingen till Borga (och hem förhoppningsvis) så jag måste handla massa energigivande mat! Pappa, Andreas och Alfred åker upp och bjuder oss på grillat när vi kommer fram. Hoppas verkligen inte att det blir slätregn för då blir det inge roligt alls. Men enligt kartan så visade de på rätt okej väder, så jag tror på dem.

Ikväll blev vi bjudna på middag, en himla passande dag då jag hela förmiddan funderat på vad vi ska äta ikväll... och inte kommit på något. :)

Nej, måste nog pilla lite på drängen så han vaknar!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja, man hinner inte allt man vill... bara att inse! Men jag tycker du är ruggit effektiv och full av energi :-) Ska så morötter i min krage å se om det slutar som för dig, massor av ogräs och minisar... ler Med en hundvalp + dobby och luran och stugbyggnad på eldsjön samt byggnad av bod och hundbur så räcker liksom inte dygnets timmar till. Trevlig helg, å pussa lite på affe från luran!

2009-05-22 @ 16:18:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahhaa jaa bara Baloo inte äter upp henne! ;) Hon vill bara träffa snälla hundar säger hon. hihi Nä, det är ganska fullt upp och jag antar att det lär vara så tills vi har kommit på rutinerna.



Hoppas Borga cyklingen gick bra? Jag dör bara jag tänker på det. Fy fan vad jag måste aktivera mig, jag är så ojämn. Ibland får jag ryck och kör järnet, sen hinner (nåja) jag inte på en vecka. Det fungerar ju inte om man ska träna upp sig liksom.



På tisdag blire beach volly, får se om jag träffar bollen något. hihi



Kramar

2009-05-24 @ 20:26:06
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0