Tack!

Tack ska Ni ha för grattulationerna! Det är skojigt att ni ids! :)

Ska visa lite av mina fina presenter, jag fick en hel massa fint, presentkort, pengar, en kolsyremaskin:

blommor:

en brand och en gasvarnare till husvagnen:

Leilas bok:


en påskduk och tuppar:


godis och te som jag norpat massor ur, och det var ljuvliga praliner kan jag lova. Ingen mening att visa eftersom de inte ser ut mycket för världen när det ligger endast en liten pralin kvar och väntar på mej :)

Sist men inte minst fick jag en kalasgod tårta a la min käraste sambo:


Så snäll hade jag varit! Tack allihopa som gjorde min dag så bra!
En massa sms och kort fick jag oxå, det värmer att ha så fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Kia

Men, totalt missat att du fyllt år! Grattis i efterskott!!!!

Vilken fin tårta gubben din hade gjort! :)

Kram

2009-03-14 @ 08:34:21
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0