Måndag

Nu var det roliga slut... I morse åkte mina vänner söderut igen, och jag höll på att missa dem. Alfred har inte alls sovit inatt, gråtit och varit missnöjd, har ingen aning om vad det är nu. Men allt är som vanligt nu igen så hoppas att det var något tillfälligt bara!
I alla fall så har det varit en underbar helg, men världens bästa besök, så lättsamt att ha sånna vänner. Har haft rena rama semestern, de har lagat mat och diskat och underhållit Alfred, donat och fixat. Detta plus att mina vänner är nöjda med lite skidåkning och korvgrillning, mer behövs inte.
Tack för en fantastisk helg och för att Ni är de Ni är!
Ser fram emot nästa gång vi ses!!

Inser nu att jag tagit väldigt lite bilder, men allt är väldokumenterat av Suss och Sofie. Här kommer några i alla fall. Vi hade inget bra väder, men ett gott humör och massor av energi så det gick bra i alla fall!



Mycket imponerad av dessa tjejer!!


Detta sammanfattar helgen :)



Saknar er redan!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh så fint inlägg! :)

Min mobil spökar lite, därav inget svar från mig!

Tack underbara du för en helt fantastik vistelse hos dig & den fina lapplandsnaturen.

Du är min stora inspiration, en av många :) Bästa Marianne, ta hand om dig & din familj på bästa sätt, Kram

2009-03-30 @ 12:14:29
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: carola

vilken underbar helg ni haft..

blir lite avis:)



Härliga kort...

Fortsatt trevlig måndag..äntligen lite vår här nere nu..solen skiner, barnen cyklar och blöter ner sig;)

2009-03-30 @ 13:52:23
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Nina

Låter som ni haft en kanon helg! Underbart med goa vänner! Dom förgyller livet =)



Ja Melvin är ju så go med små barn! Å det är roligt det!



Ja Melvin har ju innebandy sakerna här. Kan ju inte skicka dom med han för då är dom glömda någonstans =p



Ja Sam har blivit mycket ljusare. Han lär bli ljusbrun eller blond innan slutet!



2009-03-30 @ 14:45:13
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh ni verkar haft en toppenhelg med!!! :D

Jag har iaf en väääldigt bra måndag, tro det eller ej, ska du veta (bara lite sådär lagom hemlighetsfullt va? ;) ) hihihi

2009-03-30 @ 17:02:22
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Min kropp suktar efter mer socker... ahhhh... Får gå på avvänjing nu! ;) Jag vill bara tala om att kortet där jag ligger ner är fejkat, jag trillade inte alls när jag åkte skidor!! Så det så! ;)



Tack för att Du är Du! Önskar fler var som du! :) Snart väntar nya äventyr, jag ser redan fram emot jeans-shoppingen!! :)



Tack för att vi fick komma och tränga oss på! Och tack för falukorven! ;) Hälsa din fina familj!



KRAMEN

2009-03-30 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0