Måndag och regn

Usch vilket tråkigt väder, regn, ser redan hur snön försvunnit och det går ju inte nu när jag väntar besök som absolut måste ha snö!! Hoppas det inte regnar så många dar...
Nu har Melvin åkt till skolan och sedan till sin mamma, Amanda åkte hem till mamma redan igårkväll. Så tomt! Precis när man vant sig vid att va storfamilj så är den borta. Men men, så är det ju nu för tiden.

Andreas ska jobba i två veckor så jag får rå om vår minsta dräng igen, underbart!! Vad vi ska bara mysa :) Hoppas på bättre väder så vi kan åka lite skidor/pulka i veckan.

Annars så står det en massa nytta på dagordningen, promenad och kvällen avslutas med mitt första styrelsemöte, är nämligen invald i Kommunal Doroteas styrelse, vilken ära :) Ser fram emot det, alltid roligt med nya utmaningar.

Alfred har kommit in i en period då han inte sover på nätterna igen, han vaknar stup i ett och är jätterädd, så fort han ser mej så somnar han om igen, ni som nyss varit där eller vet ändå, är det så det brukar vara?? Blir i alla fall rätt så trött av alla nätter med avbruten sömn en gång i timmen.

Får önska en härlig start på veckan
Kram från Alfred och mej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy fan här äre regn också. Ska iväg på granngården ikväll och kolla på stövlar. Jag vägrar göra en slask säsong i mina skinnstövlar. :P De bara går sönder och man blir blöt!



Det där med Kommunal Styrelse lät jäkligt spännande hörru! :D Fixa bra lön till mig i sommar. ;)



Ja det där med skidor, jag fattar inte, det finns ju flera olika alltså? Titta lite blocket igår, sprint va fan är det? Löpskidor? Och turskidor säger du? Nää alltså jag vet vad skateskidor är och slalom skidor. Du får nog lära mig resten. Mycket troligt, vet inte om jag köper ett par i år, men låna av någon kanske man kan. :)

Pussa drängen från mig

2009-03-16 @ 11:10:23
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch va drygt att han börjat vakna så där mycket igen! Hoppas det går över fort!

Ja nu blire full fart här!

På fredag drar vi upp till lövsjön, så jag hoppas på fin väder!

Jag och Sam har varit ute och promenixat.är ju hur härligt som helst ute! Tur det hade slutat regna!



Hoppas du och Alfred får en bra dag!

2009-03-16 @ 11:51:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Kia

Vågar ju knappt skriva detta. Men jag har ju varit bortskämd med barn som sover hela nätterna. 10-12 timmar. ;)(förutom när de är sjuka då) Men de har nog med alla intryck han får in under dagen att göra. Han håller ju på att bli stor nu killen.

förstår att det känns tomt hemma. Jag märker skillnad när vi har haft Charlie hos oss. Han börjar ju bli så stor. Fyller 15 i år...

Ha en trevlig dag! Kram

2009-03-16 @ 12:29:31
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0